Poradna LAMAX C3

Autor: | Vloženo: 18.04.2016 000 09:10 | Témata: Poradna LAMAX C3

Špatně ostří

Mám problém s C3, kdy kamera neostří na věci před autem, ale třeba na kapky na čelním skle. Tak vidím hezky ostré kapky, ale záběr aut přede mnou je neostrý. Jak se dá tenhle nešvar odstranit? Díky za odpověď.

  • 20. dubna 2016 - Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den, tento Vám zmíněný problém může být způsoben velkou vzdáleností čočky kamery od čelního skla. Doporučujeme vyzkoušet jiné umístění kamery. Pokud bude problém přetrvávat, kontaktujte naší zakaznickou podporu na webové adrese: http://bit.ly/23JJho5 Děkujeme LAMAX - Electronics

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • PavelS

    PavelS

    20. dubna 2016

    Kamera jinam kvůli konstrukci držáku dát nejde. Nepřeostřuje ani když před ní žádné kapky nejsou.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • David

      24. dubna 2016 - David

      Dobrý den, PavelS nejste v tom sám. Mám přesně stejný problém jako vy. Kameru mám 14 dní, v dešti není vidět nic jen kapky, za jasna odrazy ve skle a auto predemnou rozostřené. Kamera se chová jako kdyby měla zapnuté makro tzn. detaily od 10 cm do 1,5 m jsou vidět. Ostatní je rozostřené. Zkoušel jsem natáčel i mimo auto a projevuje se to stejně.


    • LAMAX.cz

      25. dubna 2016 - Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz

      Dobrý den, v tomto případě se jedná o vadu daného kusu. Doporučujeme kameru reklamovat přímo u prodejce či odeslat do autorizovaného servisu na adresu uvedenou na tomto odkaze : http://bit.ly/26nnUHS

      Děkujeme LAMAX-Electronics


    • PavelS

      18. května 2016 - PavelS

      Na youtube jsou videa, kde je tento problém i na ostatních C3 (pozor, videa nejsou stejná, jako na stránkách dovozce). Jsou z reálného provozu. Za mě by Lamax vůbec tuto neměl nabízet a spíš slevnit C7, která má obraz o 100% lepší.


    • LAMAX.cz

      23. května 2016 - Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz

      Dobrý den,
      omlouváme se za problémy s autokamerou LAMAX DRIVE C3. Skutečně se u části jedné série objevily Vámi popsané vady. V tomto případě se, prosím, obraťte na naše reklamační oddělení a Vaši žádost do pěti pracovních dní vyřídíme.
      Věříme, že s novou LAMAX DRIVE C3 již budete spokojen. Tým LAMAX Electronics


    • PavelS

      24. května 2016 - PavelS

      A když si teď u vás C3 objednám, dostanu již dobrou sérii? :)


    • PavelS

      6. června 2016 - PavelS

      Takže, do třetice, objednal jsem si kameru, která měla na výrobní samolepce (nebo co to na tom kulatém štítku je) datum 04/2016, což bych předpokládal už dobrá série bude. Ale nebyla. A to jsem objednával přímo od výrobce. S C3 už končím.


    • PavelS

      27. července 2016 - PavelS

      Ted se divam, ze se nekam zatoulaly me negativni hodnoceni :-D No to snad ne?! :-D


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.