Poradna LAMAX C3

Autor: | Vloženo: 26.04.2016 000 14:22 | Témata: Poradna LAMAX C3

Ahoj,je nastaveno ciklické nahravání,přesto se kamera vipne po 1 hodině,nevíte proč,je nastavena na VGA format Díky

  • Jirka

    Jirka

    28. dubna 2016

    Máte zapnuto napájení?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • josef

      5. května 2016 - josef

      karta byla hned zformatovana jsou vypnute všechny funkce g-senzor,parkov.mod.atd.dnes to vyplo opet po 1,5 hodiny diky J.


  • 3. května 2016 - Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,

    v kameře bývá standardně nastavený formát Full HD. Zkontrolujte prosím také typ paměťové karty (kompatibilní jsou karty typu micro SDHC class 10, mívají kapacitu 8 / 16 / 32 GB).

    U některých karet může být nepřepisování záznamů způsobeno tím, že předtím byla nastavena delší časová smyčka, např. 5 minut. V takových případech se totiž může stát, že kamera s nově nastavenou kratší smyčkou nemůže přepsat starší záznamy, kde byla nastavená větší časová smyčka. Pokud je to Váš případ, doporučuji kartu naformátovat a problém by tím měl být odstraněn.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Milan

      19. května 2016 - Milan

      dobrý den , mám SDHC class10 naformátovanou časovou smyčku 3 min. a také se mi nepřepisují stasší nahrávky , ale zaplní se karta a hlásí že karta je plná. Co s tím .


    • LAMAX.cz

      20. května 2016 - Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz

      Dobrý den, doporučujeme provést kontrolu nastavení citlivosti G-senzoru, zda nejsou záznamy uzamykány a karta není zaplněna následně uzamčenými videosoubory. Děkujeme. LAMAX Electronics


    • Milan

      3. července 2016 - Milan

      provedl jsem kontrolu nastavení , ale karta se mi zaplní při každé citlivosti ( už jsem vyzkoušel všechny citlivosti ) pouze když je G-senzor vypnut tak se pšepisují staré záznamy . Jinak se mi vždy objeví nápis karta je plná .


    • LAMAX.cz

      4. července 2016 - Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz

      Dobrý den, v tomto případě se jedná o vadu daného kusu a bude nutno kameru reklamovat. V případě odeslání přímo servisnímu středisku Vám bude reklamace vyřízena do 7 pracovních dnů. Děkujeme. LAMAX Electronics


    • Milan

      4. července 2016 - Milan

      Dobrý den , kameru jsem přebíral v T.S.Bohemia , krabici mám , ale nemám adresu odkud jsem kameru objednával. Jak mám postupovat dále. Můj tel. 724 579 882


    • TrueCam

      4. července 2016 - Oficiální zástupce značky TrueCam

      Dobrý den, pro uplatnění reklamace je nutný pouze doklad o zakoupení produktu. Následně kompletní balení odešlete na adresu pro reklamace uvedenou na tomto odkaze: http://bit.ly/1Xhbk9c. Děkujeme. LAMAX Electronics


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.