Poradna LAMAX C7

Autor: | Vloženo: 01.03.2019 000 18:46 | Témata: Poradna LAMAX C7

Lamax c7 připojení pc

Dobrý den, nejde mě připojit k pc, je to na reklamaci?

  • 4. března 2019 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš dotaz. O závadu jako takovou se však nejedná. V nastavení kamery zkontrolujte, zdali máte u položky USB nastaveno MSDC (velkokapacitní zařízení). Dále toto může způsobovat nevhodný kabel nebo blokování ze strany PC (Firewall, antivirový program).

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Kalina

      4. března 2019 - Kalina

      V nastavení kamery položka USB vůbec není(v manuálu sem to četl že by měla být.) ,v prodejně kde jsem koupil si s tím taky nevěděli rady , druhý kus také nešel zapojit ,vrátili mě peníze ,pan koukal na internet a že prý je to častý problém těchto kamer.
      hezký den Kalina


    • LAMAX

      4. března 2019 - Oficiální zástupce značky LAMAX

      Dobrý den,
      záleží na stáří firmwaru kamery. Novější tuto položku v nastavení mají.
      Každopádně připojení je ovlivněno nastavením zabezpečení PC, kdy systém Windows prakticky zamítne připojení a čtení z paměťové karty.

      S pozdravem a přáním hezkého dne,
      tým LAMAX


    • Kalina

      4. března 2019 - Kalina

      Bylo to připojeno cca na 5 počítačích, mě doma se třeba foťák s kartou ukáže hned, tak že tam problém nevidím vůbec, zkoušel to i pan na prodejně, okay elektro a myslím že umí víc než já, a taky to ne rozchodil, hezký den Kalina


    • LAMAX

      5. března 2019 - Oficiální zástupce značky LAMAX

      Dobrý den,

      pokud se jedná o starší výrobní model, mělo by postačit pouze aktualizovat. Následně se zobrazí položka USB, která umožní zvolení režimu připojení.

      Za tyto komplikace s naší kamerou se Vám omlouváme.

      S pozdravem,
      tým LAMAX


    • Kalina

      5. března 2019 - Kalina

      Dobrý den, mělo by snad než se to zabalí ,tak nějaká výstupní kontrola nebo tak něco ,peníze mě vrátili v obchodě ,koupil jsem xiaomi ,ale děkuji přesto za pomoc .
      Kalina


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.