Poradna LAMAX C9 GPS

Autor: Jana | Vloženo: 12.09.2021 000 16:30 | Témata: Poradna LAMAX C9 GPS

Jana

Vypínání kamery, formátování fireware.

Dobrý den,

kameru mám asi 14 dní, fungovala bez problému, teď jsem jela 2,5h trasu, kdy se v průběhu trasy asi 5x sama restartovala a 2x se samovolně vypnul obraz, bylo nutné ručně zapnout.

Na kameře není zapnutý detekce pohybu (četla jsem, že by to mohlo způsobovat).

Druhý dotaz je na zapnutí kamery. Při zapnutí do zapalování (nutné manuálně, po vypnutí motoru se sama nezapne) se objeví hlášky, zda chci aktualizovat fireware a musím potvrdit ANO - NE, aby začalo natáčet, když dám ano, proběhne nějaká aktualizace, při dalším zapnutí se hláška objeví znovu. Lze toto nějak vypnout?

Děkuji.

  • 13. září 2021 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,

    s největší pravděpodobností máte na SD kartě nahraný aktualizační soubor. SD kartu prosím formátujte v kameře, tím dojde k odstranění nahraného souboru a při dalším zapnutí by se dotaz na aktualizaci již neměl zobrazovat.

    Pokud bude k samovolnému restartu a vypínání kamery docházet i po odstranění souboru z SD karty, doporučujeme přistoupit k reklamaci kamery u Vašeho prodejce.

    Co se týče automatického zapínání a vypínání kamery, je možné že máte ve voze permanentně aktivní zásuvku, kamera tím pádem nemá možnost rozpoznat kdy dojde k nastartování a vypnutí motoru. V tomto případě doporučujeme kameru při nepoužívání ze zásuvky vytahovat aby nedošlo k vybití baterie Vašeho vozu.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Jana

      19. září 2021 - Jana

      Dobrý den,

      děkuji za odpověď. Pomohlo to. Aktuálně jsem vypnua kameru, když jsem znovu zapnula, bliká pouze nabíjení, ale nerozjede se displej ani zvuk zapnutí. Je možné, že tam je nějaký zámek nebo rovnou poslat na reklamaci?
      Děkuji


    • LAMAX

      20. září 2021 - Oficiální zástupce značky LAMAX

      Dobrý den,
      děkujeme Vám za dotaz. Mrzí nás vzniklá komplikace. V tomto případě se bude pravděpodobně jednat o vadu v elektronice displeje a doporučili bychom Vám přistoupit k reklamaci.
      S pozdravem
      Tým LAMAX


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.