Poradna Mio MiVue 733 WIFI

Autor: Martin | Vloženo: 27.08.2023 000 09:19 | Témata: Poradna Mio MiVue 733 WIFI

Martin

Live přenos a zap/vyp

Zdravím chtěl bych se optat,kamera mě neposkytuje živý obraz na aplikaci není zvýrazněny mám apple a žádná jiná aplikace tam není než ta jedna pro. Drha otázka kameru jsem si připojil na osvětlení auta ale jednou se zapne pak zase ne,většinou se záznějemi zelená kontrola a já musím kameru zapnout manuálně děkuji za rady

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    30. srpna 2023

    Dobrý den,

    v tomto případě se prosím obraťte na výrobce, kde vám s nastavením kamery pomohou.
    https://www.mio.com/cs_cz/contacts

    S přáním pěkného dne
    Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • 8. listopadu 2023 - Oficiální zástupce značky MIO

    Dobrý den,

    pokud myslíte živý náhled na to, co zrovna autokamera MiVue 733 vidí, tak zkuste provést reinstalaci aplikace MiVue PRO (vč. odstranění připojení ke kameře a znovuspárování). Dalším důvodem může být to, že máte novější typ iOS a chvilku trvá, než aplikaci opět přizpůsobíme změnám iOS. Proto zkuste reinstal aplikace např. za měsíc.
    Nicméně nejsem si jistý, zda-li tato funkce byla z technických důvodů u této kamery zneplatněna již v minulosti, ale spíše bych vyzkoušel ty první doporučení.

    Ke druhému dotazu - využívání jiných než originálních napájení může způsobovat velké problémy, vyřazení elektronické ochrany apod. Pokud jste myslel, že na světla je to připojeno přes Mio MiVue SmartBox 3, tak to je něco jiného, a je třeba to lépe nastavit (viz tutorial na našem Youtube MioCZSK) či lépe nainstalovat.
    Ale pokud jste myslel běžný napájecí kabel (vaše světla v autě mají 5V ??), tak je otázka, zda jde o stálé napájení (opět chyba, kamera pak je nastartováním auta zmatena). Příčinou je ale zřejmě nesprávné zapojení na světla.
    Více informací vám můžeme dát na našem FB MioCZSK, pokud nám pošlete fotky a více info přímo do zpráv. A také fotku microSD karty a její stáří.

    Děkujeme a přejeme hezký den,

    Tým MIO

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.