Poradna Mio MiVue 792 WIFI Pro

Autor: Jana | Vloženo: 28.11.2021 000 23:24 | Témata: Poradna Mio MiVue 792 WIFI Pro

Jana

Kamera se v autě sama vypíná

Dobrý den,

kamera se mi začala znenadání sama vypínat i při jízdě, všimla jsem si toho náhodou když se při jízdě opět sama zapnula ,chvíli jde a opět se vypne. Doma jsem jí nabila a kamera to dělá stále. Potom jedu třeba hodinu, je zapnutá ,běží, a náhle se při jízdě vypne. Zapnu ručně ,chvíli drží a opět se vypne.
Nevím ,čím to může být? Ještě je v záruce, tak nevím, zda jí nemám reklamovat. Mám jí 17 měsíců.
Jinak funguje perfektně mám tam SD kartu Samsung Clas 10 od začátku, v mrazu ani ve vedrech jí v autě nenechávám.
Jinak obraz perfektní.A spokojenost.


děkuji za odpověď
Jana

  • 29. listopadu 2021 - Oficiální zástupce obchodu FotoŠkoda

    Dobrý den,
    problém zde může způsobovat napájení. Baterie již nemusí držet svou kapacitu a při jízdě, se kabel dostane do polohy, která kameru nenapájí a vypne se. Naopak poté se opět dostane do stavu, kdy nabíjet lze a kamera se zapne. V každém případě doporučujeme kameru reklamovat, v servise zjistí, zda se nejedná o jiný problém.

    Centrum FotoŠkoda
    Oddělení eObchodu
    Vodičkova 37
    110 00 Praha 1
    Tel.: +420 222 929 029

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (1)
    • Jana

      1. prosince 2021 - Jana

      Děkuji za odpověď.


  • 29. listopadu 2021 - Oficiální zástupce značky MIO

    Dobrý den, to může být způsobeno několika věcmi.
    Pokud pomineme, že nemáte dostatečně zasunutý konektor do kamery (viz odpověď Foto Škoda níže), pomineme, že nabíjecí kabel je někde zlomen nebo nabíjecí konektor se vylomil (nestává se, ale...) apod., a pomineme, že pokud ji napájíte z CL zásuvky auta (a tudíž stav nabití baterie téměř nerozhoduje), tak je pravděpodobné, že je chyba v microSD kartě.
    Máte-li ji již 17 měsíců, tak zhruba už půl roku může přesluhovat, a způsobovat právě tyto nespecifické problémy. Přehřívání kamery až do jejího vypnutí (U3 u této řady), neustálý chybný zápis microSD karty (a tudíž opakované spouštění kamery, aby mohla zapisovat), a další.
    Řešením tak jako tak po takové době je výměna microSD karty (zde Class 10, U1 rychlost, SDXC, až 128 GB, uživateli odzkoušené typy, např. zn. Kingston - tímto však nedoporučujeme konkrétní značku).
    Třetím a posledním problémem může být samozřejmě chyba elektroniky, ale to se téměř nestává, natož po takové době.
    Prosím zkuste tedy prověřit napájení (kabel, konektor miniUSB, ale i ten do CL zásuvky - zda při jízdě nevypadává ze zapalovače), a určitě prosím o výměnu microSD karty.
    Není-li SD karta měněna, začíná zapisovat chybně, se sníženým datovým tokem či vůbec, a pak při nehodě, kdy nejvíce potřebujete, aby karta fungovala, tak vám záznam neposkytne.
    V případě potřeby nás můžete kontaktovat zde v Heuréka poradně, nebo také na zákaznické péči na našem Facebooku, Mio Česká republika a Slovensko.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Jana

      1. prosince 2021 - Jana

      Děkuji za odpověď .Kameru jsem kupovala k úplně novému autu, tak že v zapalovači sedí pevně i koncovka se zdá v pořádku. Možnost zlomeného kabelu někde uvnitř asi může být, také mě ro napadlo. Teď jen kde koupit tento napájecí kabel aby byl stejný? SD kartu vyměním a zkusím to, zda to není tím. Pokud ne, budu kamerku muset reklamovat.
      Děkuji ,pěkný večer.


    • MIO

      2. prosince 2021 - Oficiální zástupce značky MIO

      Dobrý večer, děkujeme za reakci,

      ze zkušeností uživatelů, kteří měli podobný problém, tak pomohla právě výměna microSD karty. Pokud tedy dodržíte ty parametry (a které značky spíše ano a které určitě ne), tak by se to tím mohlo vyřešit, a microSD kartu budete potřebovat pro autokameru novou tak jako tak.
      Pokud by ani po formátování microSD karty v kamerce toto nepomohlo, kontaktujte nás prosím na našem Facebooku Mio Česká republika a Slovensko, mrkneme se na to podrobněji, nicméně ta microSD karta bude pravděpodobně to pravé.

      Děkujeme a přejeme hezký den.


    • MIO

      2. prosince 2021 - Oficiální zástupce značky MIO

      PS: Začněme tou microSD kartou, protože věřím, že u nové autokamery problém s kabelem nebude, případně - viz SZ na našem FB.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.