Poradna Mio MiVue 955W

Autor: Zdeněk Holbička | Vloženo: 04.11.2023 000 08:54 | Témata: Poradna Mio MiVue 955W

Zdeněk Holbička

Zdeněk Holbička

Režim parkování

Zdravím, bylo by prosím možné poradit detailně, jak nastavit Inteligetní režim parkování? Kameru mám připojenu přes SmartBox III (6 hodin), nastaven G-senzor i detekci pohybu před vozidlem v celém rozsahu, ale v parkovacím režimu nic nenahrává. Dále nerozumím nastavení "Auto zadání". Děkuji za vysvětlení.

  • 8. listopadu 2023 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,
    první, na co je třeba se zaměřit, je způsob, jakým parking režim testujete. Pokud ihned po zamknutí auta, tak to nemusí fungovat, parking režim si nechává 2-5 minut na spuštění právě pro to, aby řidič odešel z auta a dané nárazy ihned nespustili chráněné natáčení.

    Druhou věcí pak je zkontrolovat stav vaší autobaterie (a kontrola v autoservisu nic neznamená), tedy stáří, stav nabití a celkový stav. V kombinaci s nastavením PINů na smartboxu (např. 12,4 V) pak může po opuštění vozu baterie klesnout na tento stav či pod něj, a pak se případné natáčení v parking režimu nespustí, jelikož se smartbox snaží chránit startovací baterii vozu.

    Třetí nejčastější příčinou je vadná, opotřebovaná, nekompatibilní nebo nevhodná microSD karta, která blokuje správný zápis a vůbec provoz autokamery. Doporučujeme používat SD karty určené pro autokamery, často s dovětkem Pro Endurance (např. od Kingston či Samsung).

    Pro případné další dotazy nás můžete kontaktovat také na našem Facebooku MioCZSK přímo do zpráv.

    Přejeme hezký den,

    Tým MIO

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    6. listopadu 2023

    Dobrý den,

    děkujeme za dotaz a zasíláme návod, kde je postup uveden.
    https://im9.cz...

    S přáním pěkného dne
    Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Zdeněk Holbička

      6. listopadu 2023 - Zdeněk Holbička

      Děkuji, ale tato odpověď mi nepomůže, jelikož mám také uživatelskou příručku a podle ní mám kameru nastavenu.


    • Heureka.cz

      6. listopadu 2023 - Heureka.cz

      Dobrý den,

      pokud příručka nepomůže, obraťte se prosím na zákaznickou podporu výrobce.

      S přáním pěkného dne
      Heureka.cz


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.