Poradna Mio MiVue J85 WIFI

Autor: Pepa | Vloženo: 04.10.2023 000 16:49 | Témata: Poradna Mio MiVue J85 WIFI

Pepa

Jak donutit kameru aby mluvila česky ?

Kamera se zapne a mluví anglicky. Nemohu přes aplikaci nastavit aby mluvila česky. Jak na to ? Když dám v aplikaci "Já" - "Jazyk hlasu " Píše mě to "Nepřipojeno k síti, prosím zkontrolujte . " Přitom data mám zapnutý a internet jede.
Děkuji za radu.

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    5. října 2023

    Dobrý den,

    v tomto případě se prosím obraťte na zákaznickou linku výrobce, kde vám nastavení pomohou řešit.
    https://www.mio.com/cs_cz/contacts


    S přáním pěkného dne
    Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Pepa

      6. října 2023 - Pepa

      Děkuji za odpověď.
      Nakonec se mi povedlo tu češtinu do ní dostat. Asi pomohlo následující : Vypnout wifi , vypnout data. Po chvíli zapnout data (wifi stále vypnutá) , poté se dá stáhnout soubor s češtinou (lze i jiné jazyky) , po stažení vypnout data a zapnout wifi , znovu připojit kameru a kliknout "OK" a soubor do ní odeslat . Následuje restart kamery, nějakou chvíli to trvá a tak je nutné mít stále připojeno napájení a proces nepřerušovat. Třeba tahle informace pomůže někomu kdo řeší totéž a nechce hned volat linku výrobce .


    • Pepa

      7. října 2023 - Pepa

      Tak bohužel linku budu muset kontaktovat s dotazem jestli 3 minuty znamenají 3 minuty nebo to výrobce myslel tak, že jednou jsou to 2 vteřiny a jindy minuta a půl. Takovéhle intervaly totiž ta kamera nahrává. První reklamace - servis vyměnil desku a baterii a je to totéž . A já se ptám : má smysl tu kameru posílat sem a tam aniž by ji servis pořádně vyzkoušel ? Není lepší rovnou vrátit zákazníkovi peníze, odepsat to a zákazník ať si koupí něco jiného ? Když něco vyrobíte a chcete to zaplatit, tak to musí fungovat. Když si koupím rohlíky a budou uvnitř plesnivý, tak si v tom krámě příště ty rohlíky taky asi nekoupím a je to podfuk. Je mi to líto ale jdu to poslat zase do servisu a výrobce i servis by se mohl nad sebou trošku zamyslet už.


    • MIO

      8. listopadu 2023 - Oficiální zástupce značky MIO

      Dobrý den,
      tak prvně je třeba u sebe doma provést relevantní otestování. Nepíšete jaký záznam má jinou délku než 3 minuty, asi myslíte ten běžný a nikoliv nouzový. Důvody mohou být:

      a) jízda skončila dříve, než 3minutový interval běžného natáčení, proto pak nemůže být video až 3 minuty dlouhé,

      b) používáte nesprávnou, nekompatibilní či vadnou, starou microSD kartu, která pak nestíhá dobře zapisovat - více viz tutorial s hercem Karlem Zimou na našem Youtube kanále Mio Česká republika a Slovensko,

      c) máte příliš citlivě nastavený G-senzor, který pak nutí natáčet častěji Nouzové nahrávky a tím zkracuje ty Běžné nahrávky - v podstatě přepíná mezi úložišti, kam nahrává záznamy. Docela častý omyl v nastavení uživatelů,

      d) nemáte správně zasunutý konektor do autokamery, či vám vypadává konektor z již opotřebované CL zásuvky zapalovače v autě (také se občas stává).

      Není třeba ihned kameru posílat do MIO servisu, stačí kontaktovat pro vyloučení těch běžných drobných potíží kontaktovat třeba naši zákaznickou péči na Facebooku Mio Česká republika a Slovensko, a to přímo do zpráv.

      Děkujeme a přejeme hezký den,

      Tým MIO


    • Pepa

      8. listopadu 2023 - Pepa

      Dobrý den, děkuji za reakci.
      A) Ne, nejde o konec jízdy v tomto pojetí, ty záznamy jsou 1:10, 0:2 , 2:15 apod . V průběhu celé jízdy.
      B) Karta koupena společně s kamerou a ještě na doporučení servisu jsem schválně koupil tu kterou doporučuje.
      C) Pokud by byl příliš citlivě nastaven G-Senzor, tak by se záznam poté přesunul do nouzové složky, jestli se nepletu, tak se ale nestalo.
      D) Nesprávně zasunutý konektor není pravděpodobný, protože jsem jej projistotu ještě přelepil elektrikarskou páskou, aby se nepovytahoval ze zásuvky.
      Testování doma na zdroji 12v na stole bez pohybu a výsledek totéž.
      Podotýkám že nabíječku používám výhradně dodanou výrobcem.


    • MIO

      8. listopadu 2023 - Oficiální zástupce značky MIO

      Dobrý den,

      pošlete prosím přesné specifikace microSD karty, buď sem, nebo na náš FB do zpráv, nicméně je vidět, že tam je nějaký problém.
      Téměř se nestává, že by autokamera nenahrávala nebo z jiných důvodů nahrávala takto, na 80 % je to vždy microSD kartou, a pak nějakými nuancemi okolo, viz výše. Pokud vám navíc servis dokonce vyměnil vnitřky kamery, tak je třeba hledat příčinu vnější,

      Děkujeme a přejeme hezký den,

      Tým MIO


    • Pepa

      8. listopadu 2023 - Pepa

      Dobrý den, děkuji. Na FB nejsem registrován tudíž asi ani nejsem schopen Vám tam poslat zprávu, tak tedy tady je specifikace microSD karty. Kingston canvas select plus 128 GB claas10 , U-I , I, A1 . Čárový kód na obalu 740617298703 . Dle prodejce by tato měla být podporována. Předtím SanDisk Extreme 64GB U-3,A2, V30 - Tuto jste nedoporučovali , takže vyměněna za výše uvedený kingston . A ještě předtím jiná karta, tu si ale nepamatuji. Tak jako tak na všechny tyto karty byl výsledek stejně špatný.
      Jsem sice pomalu chápavý člověk, ale čemu stále nerozumím, proč tedy vy, nebo sevis rovnou neuvedete přesný typ karet, které jsou kompatibilní. Na stránkách podpory je uvedena pouze jedna od samsungu a tím to končí. V Návodu k obsluze bylo myslím, že musí splňovat alespoň claas10, což jsem vždy splnil.
      A ještě možná jedna důležitá informace - Kameru mio J85 provozuji společně s mio A30 Samozřejmě že na originálních propojovacích kabelech.


    • MIO

      16. listopadu 2023 - Oficiální zástupce značky MIO

      Dobrý den,
      ano, to doporoučení na sd kartu bylo správné, ono na českém trhu najít kvalitní SD kartu vhodnou pro autokamery není zase tak jednoduché.
      Tady je dost možné, že vaše SD karta už je opotřebovaná. Zkuste tedy to nové doporučení na Samsung Pro Endurance z našich technických servisních stránek, mělo by to vydržet o dost déle, jsou na to tyto nové karty už konstruované. Prosím ale nekupujte žádnou jinou variantu, pouze "Pro Endurance". Totéž případně u značky Kingston - Pro Endurance.

      Děkuji, věřím, že pak již to bude v pořádku. A zkontrolujte nastavení G-senzoru.

      Hezký den,

      Tým MIO


    • Pepa

      16. listopadu 2023 - Pepa

      Karta je opotřebovaná ihned po zakoupení a naformátování v kameře? Opravdu je tohle reálné? Tak vám nevím, ale kamery jiných výrobců běžně provozují na kartách které ani Vy nedoporučujete a kvůli stáří jsem za několik let vyhodil jen jednu kartu z mnoha.
      Děkuji vám za tipy. Ale s tou kartou Samsung a snímačem G je to to poslední co zkusím, pokud ani to nezabere, nedá se nic dělat a kamera jde k soudnímu znalci z oboru a pak budeme moudřejší..


    • MIO

      16. listopadu 2023 - Oficiální zástupce značky MIO

      Dobrý den,
      tak je to reálné, že nemusí fungovat dobře. Je to zboží 3. strany. Co se týče opravy - pokud vám opravili kompletně kameru, a dělá to neustále, tak to je vnějším vlivem. Zkusil bych určitě dát do továrního nastavení ten G-senzor v aplikaci, případně pak zkontrolovat konektor, a pak samozřejmě tu SD kartu. A mít vypnutou WIFI během jízdy, ta samozřejmě.

      Co mě ještě napadá, pokud tam máte tu A30 kamerku, tak jestli jste ji poslal do servisu taktéž - protože to může být případným zdrojem (různé tech. důvody, od magnetického zarušení atd. atd.) těchto situací,
      prosím tedy o info, zda jste do reklamace posílal i A30 - hádám že ne. Tudíž prosím o proces znovu a během pár dní to bude vyřešeno,

      děkujeme,

      Tým MIO


    • Pepa

      16. listopadu 2023 - Pepa

      Bohužel nehadate správně mio J85 byla vždy výhradně zaslána společně s A30 . Též výhradně v origo obalu a a provozování jen na origo nabíječce. Vyzkouším Co jste poradili, ale upřímně jsem z toho už unaven.


    • MIO

      21. listopadu 2023 - Oficiální zástupce značky MIO

      Zkuste to přesně prosím popsat do servisního protokolu, telefon MIO servisu 381489888 , může jít o výjimečnou (dis)komunikaci přední a zadní kamery, pak je třeba opravit ale zadní kameru, ne přední.


    • Pepa

      21. listopadu 2023 - Pepa

      Mno děkuji za Vaši snahu, ale po 4te reklamaci i prodejce uznal, že to nikam nevede, tudíž vrátili peníze a věc je vyřešena . Jestli měl servis doplňující otázky k případu, mohl technik kdykoliv zavolat a doptat se, proto jsem uvedl na sebe číslo. . Je mi to líto, ale představa že to posíláme již popáté...... Víc ty kamery strávily v servisu nežli v provozu.
      Pro mě z toho plyne poučení že závadu musím příště více detailně popsat a přidat poznámku "volat zákazníkovi o více info" , pro servis možná, že technik by měl být více aktivní a k zakázce nepřistupovat stylem " další na řadě, rychle vyřešit a poslat zpět "Ale zkusit pochopit konkrétního zákazníka a jeho problém. A najít společně se zákazníkem schůdné řešení.
      Děkuji.


  • 8. listopadu 2023 - Oficiální zástupce značky MIO

    Dobrý den,
    přes aplikaci MiVue PRO stačí doinstalovat také češtinu a české hlášky. Jde o to, že systém Android neumožňuje současný WIFI přenos-připojení s autokamerou a zároveň být na mobilních datech.
    Tudíž je třeba spárovat nejprve autokameru s mobilem (tím zjistí aplikace v telefonu stav kamery), pak kameru odpojit, pak aplikace přes mobilní data zjistí, že existují aktualizace (radary, firmware, hlasová jazyková upozornění) a vyzve ke stažení. Stáhne se to do mobilního telefonu, a pak je třeba spojit přes WIFI s kamerou, zvolit postupně co se má aktualizovat a s kamerou v silné nabíječce to aktualizovat.
    Detailněji viz videonávody na našem Youtube Mio Česká republika a Slovensko.

    Přejeme hezký den,

    Tým MIO

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.