Poradna Niceboy PILOT Q3

Autor: | Vloženo: 28.02.2020 000 18:20 | Témata: Poradna Niceboy PILOT Q3

Zvuk, uložené záznamy

Dobrý den,
1/ Při přehrávání záznamů na PC nefunguje zvuk, při přehrávání v kameře normálně funguje. Už jsem se zde dočetl, že je nutná reklamace, je to tak?
2/ Nemám zapnutý Parkovací mód, přesto prvních 5 minut každého záznamu jízdy je uloženo v parkovacím módu a další jízda již normálně. Tzn. každý záznam po nastartování začíná 5ti minutovou sekvencí uloženou jinde než další běžná jízda. Při potřebě přehrání jízdy pak složitě hledám její začátek. Snad jsem to popsal srozumitelně. Je to normální, nebo je něco nastaveno špatně, nebo je to závada? Mě to normální nepřipadá.
3/ V případě nutnosti reklamace je možné kameru dodat bez napájecího kabelu do auta? Mám jej v autě pracně zabudovaný a nerad bych jej musel složitě vytahovat.
Děkuji, s pozdravem Jursa.

  • 8. dubna 2020 - Oficiální zástupce značky Niceboy

    Dobrý den,

    1. pokud zvuk funguje v kameře, bude problém někde na straně PC, nejspíše s kodeky. na reklamaci to tedy nebude, protože kamera zjevně se zvukem nahrává.

    2. Parkovací mód slouží pro zapnutí kamery a spuštění nahrávání v případě nárazu, více informací naleznete v manuálu. Při nahrávání videa pak Nouzové nahrávání spouští G-Senzor. Více informací o nastavení a správném použití naleznete v manuálu ke kameře.

    3. Pro dotazy ohledně reklamací kontaktujte svého prodejce nebo servisní středisko. Vždy je ovšem lepší dodat kompletní příslušenství.

    Pěkný den,

    Niceboy

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.