Poradna TrueCam A5 Pro WiFi

Autor: | Vloženo: 03.02.2018 000 21:09 | Témata: Poradna TrueCam A5 Pro WiFi

Chyba nahrávání

Dobrý den, stává se mi, že některá videa nejsou kompletní - při jízdě vypadá vše v pořádku (rychlost, směr, nahrávání), ale při připojení na aplikace v počítači se objeví žlutý trojúhelník s vykřičníkem a pořízené video není kompletní - například posledních 5 minut chybí. Soubor nelze opravit pomocí opravného vodítka v aplikaci. Jak mám postupovat? Je třeba reklamace?

Děkuji za odpověď.

  • 7. února 2018 - Oficiální zástupce značky TrueCam

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz.

    V tomto případě se může jednat o chybu dané paměťové karty, která není schopna pojmout záznam o této velikosti.
    Vyzkoušejte prosím chování kamery s jinou kartou ( max 32Gb UHS-I U1 ) a nastavením časové smyčky na 5min.

    Po čas klasické doporučujeme mít vypnutou funkci detekce pohybu, popř. parkovací režim, které narušují správný chod časové smyčky.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    tým TrueCam

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.