Poradna TrueCam A6

Autor: | Vloženo: 30.09.2017 000 19:23 | Témata: Poradna TrueCam A6

Nereaguje při připojení proudu...

Při zapojení jak přímo do USB kamery tak přes držák kamera nijak nereaguje pouze se rozsvítí červená kontrolka...

  • 2. října 2017 - Oficiální zástupce značky TrueCam

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz. Chtěli bychom Vás požádat o kontaktování kolegů z technické podpory, kteří Vám ochotně pomohou problém vyřešit. Zašlete kolegům kompletní informace k tomuto problému.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    tým TrueCam

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (3)
  • Martin

    Martin

    20. října 2017

    Dobrý den,

    mám úplně ten samý problém, koupili jsme si s kamarádem oba tuto kamerou a oba dva máme stejný problém a ani jednomu se nepovedlo kameru rozběhnout... Věřím, že nejsme jediní po shlédnutí internetu... Tak proč nemáte někde nějaké řešení jak to odstranit, či hned poslat na reklamaci?

    Děkuji za odpověď

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • TrueCam

      20. října 2017 - Oficiální zástupce značky TrueCam

      Dobrý den,

      děkujeme za Vaši zprávu. Reklamaci v tomto případě doporučujeme z důvodu, že není možné kameru, kterou nelze spustit, bez zásahu servisu aktualizovat.

      Pokud, máte potíže se spuštěním kamery, skutečně bychom Vám doporučili zaslat ji do servisního střediska na reklamaci.

      Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.

      S pozdravem a přáním pěkného dne,

      tým TrueCam


    • Jarda

      2. listopadu 2017 - Jarda

      Dobrý den, mám stejný problem.

      Kameru jsem koupil u Alza a již ji mám podruhe vyreklamovanou. Nová ale opět nefunguje. Zase svítí pouze cervená led a kameru nelze zapnout. Na nic nereaguje.

      Má ji smysl opět reklamovat u Alzy, kde dojde k vyměně za nový, hadam opět nefunkční kus? Je možné ji reklamovat přímo u vás?


    • TrueCam

      2. listopadu 2017 - Oficiální zástupce značky TrueCam

      Dobrý den,

      velice nás mrzí tato situace. Veškeré reklamace a kompletní servis našich produktů zajišťuje autorizovaný servisní partner, společnost VSP DATA, a.s. Zboží k reklamaci včetně popisu závady a kopie dokladu o zakoupení zboží prosíme zasílejte na adresu:

      VSP DATA, a.s.
      Service Park Area
      Průmyslová 1181
      391 02 Sezimovo Ústí
      Czech Republic

      Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem

      TrueCam


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.