Poradna TrueCam A7s

Autor: | Vloženo: 28.03.2018 000 11:56 | Témata: Poradna TrueCam A7s

Opětovná reklamace

Dobrý den,

Je podle Vás normální posílat kameru znova na reklamaci se stejnými závadami jako v prvním případě reklamace? I když byla podle reklamačního listu vyměněna základní deska i s baterií, tak stejné závady se znova objevují.

Navíc po 20-ti minutách provozu je kamera velmi zahřátá a mám obavy, aby mi při provozu nebouchla přímo v autě. Je to podle Vás normální?

Po dvou měsících provozu od provedené reklamace je výsledek následující:
Kamera na mne mluví česky. Problém je, že i když je možnost nastavit 3 typy češtiny, tak ve všech třech případech jen stejný ženský hlas. Komentářů od Karla Zimy jsem se nedočkal, ani když jsem neměl zapojen GPS modul.

Kamera se stále za jízdy resetuje a nenahrává. Navíc se objevil další problém. Při vypnutí napájení a sundání kamery byla kamera velmi horká. Začínám mít strach, aby mi kamera za jízdy nebouchla.

Párkrát se i stalo, že kamera přestala nahrávat a nedošlo k jejímu vypnutí ani po odpojení napájení. Nereagovala na žádná tlačítka. Musel jsem jí natvrdo resetovat a znova nastavit potřebné vlastnosti.

A smyčka stále nefunguje.

Kameru do auta jsem si pořídil proti agresorům na silnici a nezodpovědným chodcům a né proto abych jí stále dokola reklamoval.

S pozdravem

  • Michal Švec

    Michal Švec

    1. dubna 2018

    Dobrý den Stando,
    jsem na tom úplně stejně jako vy, již 4 reklamace a stále dokola stejně se opakující závady, na kameru není absolutně žádné spolehnutí.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jakub Lebeda

      19. června 2018 - Jakub Lebeda

      Myslím že při 4. reklamaci Vám měli vrátit peníze


  • 3. dubna 2018 - Oficiální zástupce značky TrueCam

    Dobrý den,

    je nám velice líto, že se potýkáte s těmito problémy. Chtěli bychom Vás poprosit o zaslání kopií nebo čísel reklamačních formulářů na [email protected]. Celou záležitost se servisním střediskem prověříme.

    Omlouváme se za tyto komplikace a děkujeme za spolupráci.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    tým TrueCam

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Standa

      11. června 2018 - Standa

      Dobrý den,
      dnes jdu kameru znova reklamovat. Závady se objevují znova. Karta byla naformátování v PC s WIN7(32-bit) na FAT 32 na pomalé formátování. Formátování trvalo asi 30 minut. Kamera po zapnutí hlásí, že je špatný formát karty a ptá se na možnost přeformátování. Takže nechápu, proč jí mám formátovat v PC, když jí kamera stejnak přeformátuje.

      Než jsem musel jít s autem do servisu, tak se objevovali závady:
      - za jízdy se restartuje a už nenaběhne obraz, jen GPS hlásí že je připojena
      - po 1/2 hodině provozu je kamera hodně horká i za nočního provozu.

      Jelikož jsem měl auto v servisu 6 týdnů (problém s elektronikou a pak odešlo i palivové čerpadlo), tak jsem kameru nemohl používat a byla vypnutá (měl jsem jí uloženou ve skříni). Jakmile jsem si vyzvedl auto ze servisu, zapojil kameru a hádejte co se asi odehrávalo:
      - při jízdě asi 15 minut kamera fungovala, pak jsem zastavil asi na hodinu, vypnul kameru a po této pauze se sice kamera nečetla, ale po necelé půlhodině provozu se kamera za jízdy restartuje a už nenaběhne obraz, jen GPS hlásí že je připojena.
      - aktuálně po zapnutí nefunguje obraz jen zahlásí, že je GPS připojena

      Jdu jí reklamovat do obchodu, kde jsem jí kupoval. Stejnak už teď vím, že tyhle problémy se budou znova opakovat, takže se připravte, že využijí zákonného práva na vrácení peněz.

      S pozdravem


    • Rudolf Carvan

      14. června 2018 - Rudolf Carvan

      Bláhovče bláhový... :-(
      V servisu se závada neprojeví, dostaneš ji zpět i bonusem jiné nefunkčnosti, kterou jsi před reklamací neměl...a ani jsi nevěděl, že by taková nefunkčnost vůbec mohla existovat...:-(
      ...jako já už několikrát... :-(
      ... jako by je vymýšleli a vyráběli...:-(
      To je ale pokrok ?!?!?!:-(
      RC


    • Vladimír

      24. září 2018 - Vladimír

      Musím souhlasit. Kameru jsem odeslal do servisu VSP kvůli blbnoucí kontrolce nabíjení. Zpět se mi vrátila totálně nefunkční kamera která nešla vůbec zapnout. Bohužel jsem to mohl vyzkoušet až po pár dnech a mezitím skončila záruka. Vše byla záležitost pár dnů. Kamera odeslána zpět na reklamaci opravy a tentokrát jsem obdržel email s návrhem opravy za cca 3300 kvůli nefunkční základní desce. Nechápu jak mohli poslat ze servisu kameru s opravenou kontrolkou ale s nefunkční základní deskou.


  • Rudolf Carvan

    Rudolf Carvan

    23. dubna 2018

    Stejné závady jsem v průběhu prvních dvou let opakovaně reklamoval - asi 5x - v tzv. značkové prodejně v Papírenské ul. v Praze, pak i přímo v servisní spol. v Sezim. Ústí. Poprvé mně údajně kameru vyměnili za jinou, ale závady zůstaly, takže výměně moc nevěřím...
    Stejně jako Tobě se mně dostávalo reklamačního rozhodnutí, že se mnou uvedené závady neprojevily. Jako bonus z úspěšné reklamace jsem dostal např to, že se mně kamera při připojení na PC neohlásí jako další disk, jindy že baterie po nabíjení za nepřetržité jízdy 300 km nemá po vypnutí motoru výdrž na více než 3 vteřiny a podobná potřebná vylepšení.
    Prostě kecy, kecy a zase nic jiného než kecy o ničem !!!
    Nejlepší vylepšení jsem dostal nakonec, že prý záruční dobu nepočítají od nákupu, ale snad od vyskladnění z výroby. Vzhledem k tomu, že se jedná o výrobek z nedaleké Číny, mohla vcelku malá část záruční doby uplynout na lodi a ještě menší v kontejnerovém překladišti pp v Hamburku.
    A šmytec !!!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Vladimír

      24. září 2018 - Vladimír

      Jojo, VSP Sezimovo Ústí. Profesionálové a odborníci. Díky nim jdu kameru vhodit do elektroodpadu.


  • František Voldřich

    František Voldřich

    28. května 2018

    Reklamoval nemazání posledního souboru a nefunkčnost GPS modulu. Přes obchod Alza vyhověno. Výměna zákl. desky, baterie a nějakého držáku. Asi po měsíci kamera opět nemazala poslední soubor. Při opětovné reklamaci závada nezjištěna. Při, již třetí reklamaci jsem poskytl servisu plnou kartu, takže stačilo dát do zásuvky a kamera by si postěžovala sama. Opět závada nezjištěna. Prý jejich servismeni mají manuál na opravy a prý ji skoro hodinu testovali. Tudíž za blbce jsem já. A poradili mně jakou pam. kartu použít. Ani se na ni nepodívali. Byla to ta doporučená. Kamera je pořád v záruce a po testování nepřehrává nově nahrané soubory. Katastrofálním způsobem nový soubor havarijně vypíná počítač. Budu hledat jinde.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • TrueCam

      28. května 2018 - Oficiální zástupce značky TrueCam

      Dobrý den,

      velice nás mrzí Vaše nespokojenost s kamerou. Bohužel problém s přepisem může být způsoben přiliš vysokou citlivostí G-senzoru pro uzamykání záznamů. Dále bohužel nelze zcela vyloučit také vadu dané karty, obzvláště, pokud kamera po reklamaci celý měsíc fungovala zcela bez problémů.

      Doporučujeme znovu zkontrolovat nastavení kamery a inkriminovanou paměťovou kartu naformátovat v PC pomalým formátem na FAT32.

      Děkujeme za pochopení

      S pozdravem

      TrueCam


    • Rudolf Carvan

      31. května 2018 - Rudolf Carvan

      Dobrý večer,
      vážení, kdyby řešení bylo tak úžasně jednoduché, jak teď uvedl zástupce značky TrueCam, určitě by problém vyřešil každý počítačový začátečník a nemusely by servisní firmy tučně platit drahé experty, popř. by si opravu mohl udělat šikovný zákazník sám a nepotřeboval by záruční servisy.

      No neeeéééééé?

      RC


    • František Voldřich

      12. prosince 2018 - František Voldřich

      Proč, aby kamera chodila, musím použít nějaké nastavení. Použil jsem to, co kamera nabízí.Jestli při něm nechodí, tak ho za peníze neposkytujte. Je to jenom zmetek.


  • František Voldřich

    František Voldřich

    28. května 2018

    Po pomalém naformátování v PC na FAT 32, předtím rychle, kamera po vypnutí hlásí že špatný formát a ptá se na možnost přeformátování. Nahrává i po odpojení napájení a chová se úplně jinak. Soubory jdou ale přehrát. Akorát vypnout kam. ručně. Použil jsem nápovědu kamery a vyhověl jí. Senzor doteku jsem nastavil na nejmenší citlivost a snížil kvalitu obrazu. Uvidíme jestli bude mazat poslední soubor. Pam. karta je nová. Kamera ale zlobila i s jinou. Mám jich asi 5. Děkuji za zájem a na kameru jsem silně rozladěný. Možná vinou servisu Alzy, se kterou jsem skončil. Voldřich.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Rudolf Carvan

      14. června 2018 - Rudolf Carvan

      I já jsem s Alzou skončil !!!

      Nabízeli zajímavé zboží za dobrou cenu, ale když jsem si zboží chtěl koupit, systém mně neumožnil zaplatit. Při dotazu na prodejně v Kladně, kde mám zboží zaplatit, jsem se dověděl, že nikde, že to je nějaký omyl a nabídku ihned smazali.

      Správný obchodník by nabídnutou soupravu zákazníkovi v tichosti prodal i kdyby měl tratit a nabídku smaže až potom.

      Takže ten zelený pidižvajz ode mně nedostane už ani floka.

      Mohu to tvrdit, protože mám printscreeny.


  • Jakub Lebeda

    Jakub Lebeda

    19. června 2018

    Já reklamuji už podruhé. Kamera se po připojení napájení nezapne, jen svítí červená kontrolka. Při minulé reklamaci byla vyměněna baterie. Nyní se již závada opakuje podruhé. Když ji zapnu tlačítkem, tak chvíli běží a pak se opět vypne. Jsem z tohoto výrobku velmi zklamaný

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Lukáš Vítek

    Lukáš Vítek

    21. srpna 2018

    Mám ten samý problém. TrueCam A7 jsem reklamoval asi 3x. Pokaždé stejné. Nešla zapnout, nebo blikal obraz a do toho text "Vybitá baterie" (Interní). Jediná firma v ČR má na ty baterie monopol, a ta firma vám baterku neprodá bez montáže. Zkoušel jsem nahradit externím zdrojem i 3,7V z jiného zařízení a nepomohlo to. Dá se říct, že A7 (A7s) je asi ten největší "vlajkový průser". Hlavně servis. A když už měli problémy, měli zařízení měnit. Navíc 90% lidí co znám začalo tento problém registrovat až když zasunuli GPS modul. A ten problém? Tato kamera bez interní baterky pustit prostě nejde. A tu baterku nikde nekoupíte bez montáže. Takže kdo ji má po záruce, tak každého půl roku tisícovku.. Fakt tohle je něco.. A jak se k tomu staví TrueCam? Nijak. V záruce vymění baterku. Po záruce nazdar nebo litr.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Lukáš Vítek

      21. srpna 2018 - Lukáš Vítek

      .. ještě dopovím, že reakce podobné jako Edimax. a jejich kamery "ic".. když se už kamera reklamovala 5x a měla fleky v obraze, firma přestala komunikovat. Nabídli mi řešení (oficiální Edimax) .. zkuste si koupit další, ale nižší řadu.. Než by řekli, že nakoupili asi miliardu špatných optik a nějak se k tomu postavili. Psal jsem si s nimi (i podpora TrueCamu i Edimaxu) bezmála týden v kuse. Výsledek? TrueCam - sorry jako, musíte i s montáží .. Edimax? Ten se už neozval vůbec. Tak teď mám tu na poličce TrueCam A7 se všema filtrama a můžu si s nima večer kutálet po podlaze.. P.S.: Asi je to náhoda, ale taky jsem ji koupil v Alze..


    • Lukáš Vítek

      21. srpna 2018 - Lukáš Vítek

      Sydím se.. Jako obchodník, sem prodal v dobrém TrueCam A7s asi 50 klientům do kamionu kameru. Během půl roku fungovalo z 50 kamer 3 (bez gps) ..Až to vyřešíte, napište mi. Nemám problŕm za trvalé řešení zaplatit, Al chci mít JISTOTU... Back Box taky nefunguje jen tak pogůr počasí. Mile rád pošlu a7 do servisu i kdsyž tomu nevěřím. Nezdá se mi, že jsou to takové sračky. Já si lpiúoů mejlepší prpdukct na trhu abych neměl orblémy. Opak je pravdaou. Doku se DrueCam sama k sobě nebude kritickáne budu z postuu obchodníka v žádném případědoporučovat koupř A7 a A7s. Ve firlmě jsem zakázak zákaz prodeje pr..

      Dá se očekávat od TrueCamu odškodnění? Je přece nejdražší ve své třÍdě. Několikrát

      KOMPENZACE BY PŘIŠLA V HOD.. Počám na cyjádřejí TrueCam. Zatím radím přételům (jelikož jsme i prodejce) že A7 do doby vyjádření budeme ignorovat v plném rozsahu kvůli 78 procentech stejných vad.

      Vyřešte mou vadu: SN: A714100696 a pak možná debata..


  • Michal Prášek

    Michal Prášek

    10. ledna 2019

    Tak přidám taky svou skušenost . Kameru A4 jsem kupoval v únoru 2018 . Ta funguje bez problému . V listopadu 2018 jsem přikoupil GPS modul . Po dvou dnech jsem ho posílal do VSP na reklamaci - nepřipojil se k satelitu , a když jo tak ukazoval většinou úplný nesmysli - rychlost . Odchylka až 40 km /h . U nich se závada projevila , poslali jiný kus . Jenže ten se se satelitem nespojil vůbec . Opět odesláno do VSP . Poslali mi to zpět že u nich se závada neprojevila a ať pošlu i kameru a držák . Takže odesláno znova komplet do VSP . Včera jsem si to vyzvedl , podle protokolu se závada projevila , nahráli do kamery údajně nový FW a prej funguje . Hned jsem to hodil do auta a opět satelit nevyhledanej . Nechal jsem to v autě , napajení pořád , ať modul bojuje a hledá . Po pěti hodinách ikona satelitu zezelenala a satelit nalezen . Ujel jsem pár km , modul fungoval , ukazoval i relativně správný údaje o rychlosti , několikrát jsem zastavil , vypnul , zapnu , vždy se hned chytnul . No ale ráno , po té co byl celou noc vypnutej , tak cesta do práce a pak z práce ( celkem 70 km ) zase vůbec nic ....
    Co se změní když to tam pošlu počtvrtý ?
    Zase zaplatím poštovný a za tejden to přijde zpět zase nefunkční ...
    Pravda , dnes mi nabídli že když jim pošlu skeny všech zaplacených poštovních poukázek za odeslání na reklamaci , tak mi je proplatí ... slabá náplast na to že mám již 1/4 roku zcela nefunkční zařízení .
    Ale reklamace vyřizují rychle , to zase jo ... ( řekl bych ale že vytisknou jen nějakej protokol a obratem to pošlou zpět :-) ... když se to vrací furt neopravený

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Standa

      3. února 2019 - Standa

      Ahoj všem,
      od založení této diskuze uběhlo hodně času a od mého prvotního kritického zhodnocení kamery se tady objevují stále stejné problémy. Bylo by nejvhodněji kameru stáhnout z trhu. Nechápu, jak někdo může napsat, že vše funguje bez problému. Nejspíš placená recenze. Heuréka by to měla velmi důkladně prověřit.
      Bohužel kameru jsem reklamoval již celkem 2x a zítra jí jdu do TS Bohemie znova reklamovat. Tentokrát využívám svého práva a dle zákona pokud se při reklamaci objevuje 3x stejné závady mám právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz. Všem doporučuji se této kamery zbavit co nejdříve. Navíc jsem zjistil, že dle zákona pokud se na produktu objeví více jak tři závady tak mohu také odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněz. Škoda že jsem to neudělal hned při první reklamaci.
      Standa


    • Lukáš Vítek

      3. února 2019 - Lukáš Vítek

      Mám s kamerami TrueCam fakt velikou zkušenost. Vyzkoušel jsem hromadu výrobců - to mi věřte. Nejsem rozhodně placená recenze a natvrdo říkám, že kamery A7 s GPS byl totální pr***er. A dá se říct, že samy moduly GPS problémy jen prohloubily. Sám osobně jsem přišel o několik tisíc tím samým způsobem. Koupil jsem si ale nepoučitelně A4 a GPS nechci ani vidět.. A musím říct, že již několikrát už mi záznam zachránil "řiť". Bál jsem se, že oproti A7 bude mít A4 mnohem nižší světelnost a z předchozí zkušenosti s i*** jsem celkem mile překvapený. Kamera zatím šlape jak má. A upřímně. Ano, A7 ať už "s" či ne měli určitě měli stáhnou z trhu, nebo aspoň uznat problémy s bateriema. Ne ten problém prohloubit, že dají monopol měnit baterie jen jediné firmě v ČR a nedají se nikde ani sehnat jak bývá zvykem. TrueCam i tak je stále v mém autě, ale tu pověst už nenarovná. Takže A4 - proč ne. Silně nedoporučuji A7 a silně nedoporučuji dokupovat k němu GPS. Protože paradoxně moje A7 sice stála za pytel. V létě se přehřívala, v zimě vypadávala. Ale jak jsem do ní vložil jednou v životě modul GPS - zdechla.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.