Poradna TrueCam A7s
Opětovná reklamace
Dobrý den,
Je podle Vás normální posílat kameru znova na reklamaci se stejnými závadami jako v prvním případě reklamace? I když byla podle reklamačního listu vyměněna základní deska i s baterií, tak stejné závady se znova objevují.
Navíc po 20-ti minutách provozu je kamera velmi zahřátá a mám obavy, aby mi při provozu nebouchla přímo v autě. Je to podle Vás normální?
Po dvou měsících provozu od provedené reklamace je výsledek následující:
Kamera na mne mluví česky. Problém je, že i když je možnost nastavit 3 typy češtiny, tak ve všech třech případech jen stejný ženský hlas. Komentářů od Karla Zimy jsem se nedočkal, ani když jsem neměl zapojen GPS modul.
Kamera se stále za jízdy resetuje a nenahrává. Navíc se objevil další problém. Při vypnutí napájení a sundání kamery byla kamera velmi horká. Začínám mít strach, aby mi kamera za jízdy nebouchla.
Párkrát se i stalo, že kamera přestala nahrávat a nedošlo k jejímu vypnutí ani po odpojení napájení. Nereagovala na žádná tlačítka. Musel jsem jí natvrdo resetovat a znova nastavit potřebné vlastnosti.
A smyčka stále nefunguje.
Kameru do auta jsem si pořídil proti agresorům na silnici a nezodpovědným chodcům a né proto abych jí stále dokola reklamoval.
S pozdravem
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.