Poradna TrueCam A7s

Autor: | Vloženo: 26.06.2018 000 17:34 | Témata: Poradna TrueCam A7s

Záznam z kamery - pískání

Dobrý den, v záznamu z kamery při přehrávání v počítači je slyšet poměrně intenzivní až nepříjemné pískání. Jev pozoruji od určité doby tj. není to od začátku užívání kamery. Kamera je stále ve stejném vozidle. Mohu poprosit, zda existuje nějaké řešení než se vydám cestou reklamace?
Děkuji

  • Rudolf Carvan

    Rudolf Carvan

    16. srpna 2018

    Při případné reklamaci se dovíš, že se závada neprojevila a jako zákaznický bonus dostaneš navíc závadu jinou. Postupně při dalších reklamacích dostaneš další závady, které snad ještě na světě nejsou ... moje vlastní zkušenost po opakovaných reklamacích.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne
  • Jiri Kacirek

    Jiri Kacirek

    8. října 2018

    Souhlasim, pri prvni reklamaci mi udajne vymenili vadnou baterku, pri druhe prozmenu "zapomeli" vratit GPS modul a nereaguji :( A to jsem reklamoval uplne neco jineho. VSP DATA je katastrofa a kazi jmeno Teruecam

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (1)
  • mister.dolfy

    mister.dolfy

    10. října 2018

    Asi bych zvažoval, jestli díky kvalitě produkované ve VPS Data, vůbec kdy TrueCam dobré jméno měla. Tolik reklamací nemůže mít dobrý výrobek.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.