Poradna TrueCam A7s

Autor: | Vloženo: 03.12.2018 000 22:31 | Témata: Poradna TrueCam A7s

Proč mi nebyli vráceny peníze po 4 reklamaci? Kamera je nefunkční!

Kamera zakoupena v euronicsu.

  • 4. prosince 2018 - Oficiální zástupce značky TrueCam

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz. Bohužel z důvodu, že byly řešeny reklamace prostřednictvím Vašeho prodejce nemáme k dispozici informace o Vašich reklamacích. Z tohoto důvodu nevím z jakého důvodu Váš prodejce přistoupil k řešení reklamace daným způsobem.

    Prosím zašlete nám sériové číslo Vaší kamery a také kopie Vašich reklamačních protokolů na naši emailovou adresu: [email protected]

    Prověříme jakým způsobem byly Vaše reklamace řešeny.

    Předem děkujeme za Vaši spolupráci.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    tým TrueCam

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • db

    db

    8. ledna 2019

    Při sepisování reklamačního protokolu nebo předání výrobku by si měl prodejce informovat, že si přeješ řešení reklamace odstoupením od kupní smlouvy.

    Slušný prodejce tě na to upozorní, pokud se tak nestalo při takovém množství vad, není to dobrý obchodník a příště u něho už nenakupuj.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jiří Fous

      8. ledna 2019 - Jiří Fous

      Žádal jsem o vrácení peněz vše bylo zapsáno do reklamačního protokolu.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.