Poradna TrueCam H5 WiFi

Autor: David Pudík | Vloženo: 29.11.2020 000 14:25 | Témata: Poradna TrueCam H5 WiFi

David Pudík

David Pudík

Postup při reklamaci.

Dobrý den, kameře nefunguje vnitřní baterie a také se stále resetuje do továrního nastavení takže ji půjdu reklamovat. Musím při reklamaci odlepit ze skla držák a vytáhnout přiložený kabel, nebo stačí přinést samotnou kameru bez držáku? Je to dost komplikovaně protaženo pod plasty palubní desky a držák velice dobře drží. Nerad bych to tam po vyřízení reklamace znova protahoval a doufal že bude fungovat déle než půl roku.

  • 1. prosince 2020 - Oficiální zástupce značky TrueCam

    Dobrý den,

    v tomto případě by mělo postačit poslat k reklamaci pouze tělo kamery.

    S pozdravem
    tým TrueCam

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • David Pudík

      1. prosince 2020 - David Pudík

      Děkuji za odpověď, Pokusil jsem se ji reklamovat již v pondělí, ale prodejcem nebyla přijata že balení není kompletní.


    • TrueCam

      3. prosince 2020 - Oficiální zástupce značky TrueCam

      Dobrý den,

      pokud Váš prodejce odmítá přijmout reklamaci protože je nekompletní balení. Doporučili bychom Vám zaslat kameru k reklamaci přímo servisnímu středisku VSP Data. Níže Vám přikládáme jak postupovat.

      http://faq.truecam.cz...

      S pozdravem

      tým TrueCam


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.