Poradna TrueCam H7 GPS 2.5K

Autor: Josef Beneš | Vloženo: 22.05.2023 000 18:14 | Témata: Poradna TrueCam H7 GPS 2.5K

Josef Beneš

TrueCam H7

Dobrý den,
zakoupili jsme kameru TrueCam H7, včetně zadní kamery. Má krásný obraz, to ano. Máme ale problém s tím, že když vejdeme do auta, tak se kamera zapne a v pořádku natáčí, jakmile ale auto nastartuje, tak se kamera vypne úplně a je "mrtvá". Když nastartujeme 2x za sebou, tak se kamera rozjede. Je to na reklamaci? Je špatně nahraný firmware? Nebo stačí někde v aplikaci Kacam něco nastavit? Máme auto Renault Megane, r.v. 2012. Dále když koukneme do aplikace na Alba, tak tam jsou náhledy pouze na přední kameru, když dáme online pohled na kamery, tak zadní kamera je normálně zapojena a obraz je vidět. V náhledu je F a R, obě jsou ale přední kamery, co znamenají tato písmena? Prosíme o rady, zdali je kamera vadná, nebo je něco pouze špatně nastaveného. Z autokamer jsme už nešťastní, koupili jsme už 3. a zase tam nejsou tyto 2 věci.

Velice děkuji za rady, J. Beneš

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    23. května 2023

    Dobrý den,

    v tomto případě se prosím obraťte na zákaznickou podporu výrobce, kde vám tento problém pomohou vyřešit.
    https://www.truecam.com/cz/kontakt/


    S přáním pěkného dne
    Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 23. května 2023 - Oficiální zástupce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz. Velmi nás mrzí vzniklé komplikace.

    Podle popisu soudíme, že se může jednat o potíže s napájením kamery a tzv. poklesem napětí při nastartování vozu. Zkuste kameru zapojit do napájení až po nastartování vozu a ověřit funkčnost kamery.

    Také doporučujeme zkontrolovat připojení propojovacího kabelu mezi přední a zadní kamerou, písmena R a F ve složkách SD karty znamenají Rear (zadní) a Front (přední).

    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailové adrese naší podpory [email protected].

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým TrueCam

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.