Poradna LAMAX C3
Autor:
|
Vloženo: 26.04.2016 000 14:22
|
Témata: Poradna LAMAX C3
Ahoj,je nastaveno ciklické nahravání,přesto se kamera vipne po 1 hodině,nevíte proč,je nastavena na VGA format Díky
-
28. dubna 2016
Máte zapnuto napájení?
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
5. května 2016 -
josef
karta byla hned zformatovana jsou vypnute všechny funkce g-senzor,parkov.mod.atd.dnes to vyplo opet po 1,5 hodiny diky J.
-
3. května 2016 -
Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz
Dobrý den,
v kameře bývá standardně nastavený formát Full HD. Zkontrolujte prosím také typ paměťové karty (kompatibilní jsou karty typu micro SDHC class 10, mívají kapacitu 8 / 16 / 32 GB).
U některých karet může být nepřepisování záznamů způsobeno tím, že předtím byla nastavena delší časová smyčka, např. 5 minut. V takových případech se totiž může stát, že kamera s nově nastavenou kratší smyčkou nemůže přepsat starší záznamy, kde byla nastavená větší časová smyčka. Pokud je to Váš případ, doporučuji kartu naformátovat a problém by tím měl být odstraněn.
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
19. května 2016 -
Milan
dobrý den , mám SDHC class10 naformátovanou časovou smyčku 3 min. a také se mi nepřepisují stasší nahrávky , ale zaplní se karta a hlásí že karta je plná. Co s tím .
-
20. května 2016 -
Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz
Dobrý den, doporučujeme provést kontrolu nastavení citlivosti G-senzoru, zda nejsou záznamy uzamykány a karta není zaplněna následně uzamčenými videosoubory. Děkujeme. LAMAX Electronics
-
3. července 2016 -
Milan
provedl jsem kontrolu nastavení , ale karta se mi zaplní při každé citlivosti ( už jsem vyzkoušel všechny citlivosti ) pouze když je G-senzor vypnut tak se pšepisují staré záznamy . Jinak se mi vždy objeví nápis karta je plná .
-
4. července 2016 -
Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz
Dobrý den, v tomto případě se jedná o vadu daného kusu a bude nutno kameru reklamovat. V případě odeslání přímo servisnímu středisku Vám bude reklamace vyřízena do 7 pracovních dnů. Děkujeme. LAMAX Electronics
-
4. července 2016 -
Milan
Dobrý den , kameru jsem přebíral v T.S.Bohemia , krabici mám , ale nemám adresu odkud jsem kameru objednával. Jak mám postupovat dále. Můj tel. 724 579 882
-
4. července 2016 -
Oficiální zástupce značky TrueCam
Dobrý den, pro uplatnění reklamace je nutný pouze doklad o zakoupení produktu. Následně kompletní balení odešlete na adresu pro reklamace uvedenou na tomto odkaze: http://bit.ly/1Xhbk9c. Děkujeme. LAMAX Electronics
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.