Poradna Mio MiVue C380 Dual

Autor: | Vloženo: 13.01.2020 000 20:55 | Témata: Poradna Mio MiVue C380 Dual

Jak nastavit kameru, aby začala náhravat po nastartování a ne hned,jak ji připojím ke zdroji.

To mi bude nahrávat celou noc v garáži, když ji nevytáhnu z napájecího konektoru v autě.
Děkuji

  • 22. ledna 2020 - Oficiální zástupce značky MIO

    Dobrý den,
    autokamera je naprogramována tak, aby začala nahrávat po dodání energie - klasicky tedy, když se CL autozásuvka zapne po nastartování vozu.
    Pokud máte autozásuvku pod proudem neustále a chcete, aby autokamera natáčela jen ve chvíli, kdy s vozem vyjedete, je dobré buď autokameru ručně odpojovat, nebo pohodlnější a značně výhodnější způsob - zapojit autokameru přes chytrou krabičku Mio MiVue SmartBox II a zapnout parking režim v autokameře.
    Získáte tak nejen to, co potřebujete, ale navíc bezproblémový parking režim (ochrana auta v době, kdy v něm nejste), a také navíc ochranu autobaterie před podvybitím.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Josef Pilatík

      14. března 2020 - Josef Pilatík

      Děkuji za odpověď.
      Mám ještě jeden problém. Kameru mán nastavenou na stále zapnutí displeje a stáváse mi, že po nějaké době mi displej vypne, kamera je zapnutá, ale nhrávání nejede. Také se mi stalo, že jsem jel delší cestu cca 10 hod. a po 5ti hodínách kamera přestala nahrávat asi na 3 hodiny. Poté zase nahrávka fungovala. Je něco špatně nastaveno, nebo je chba v kameře. Kameru jsem resetoval do továrního nastavení a nastavil pouze datum,čas a jazyk čeština.
      Jinak jsem ji nechal tak jak je.
      děkuji za odpověď

      Josef


    • MIO

      15. března 2020 - Oficiální zástupce značky MIO

      Dobrý den,
      spojte se s námi přes FB (@MioCZSK) , nicméně obecně:
      Pokud vám toto kamerka dělá, znamená to, že máte zřejmě chybnou či příliš rychlou SD kartu. Pošlete nám na FB její fotku a koukneme se na to.
      Pokud by to náhodou nebylo SD kartou, tak to vyřešíme přes technický servis Mio,
      Díky a hezký den.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.