Poradna TrueCam A5s GPS

Autor: | Vloženo: 18.02.2017 000 09:05 | Témata: Poradna TrueCam A5s GPS

Rušení signálu

Dobrý den, zakoupil jsem do svých vozidel dvě kamery z Vaší produkce a to A4 a A5s a u obou přístrojů nastává rušení rádio signálu . Je možné že tento problém je zapříčiněný napájecími kabely ? Co mohu v tomto případě dělat ?

  • 20. února 2017 - Oficiální zástupce obchodu AUTOPROFI CZ

    Dobrý den, zkusit klasickou vylučovací metodu. Kameru plně nabít a zapnout bez napájecího kabelu. Pak se uvidí, zda je to v kabelu ( velmi pravděbodobně tomu tak bude ).

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 20. února 2017 - Oficiální zástupce značky TrueCam

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za problémy spojené s rušením rádia ve Vašem voze. Na vině je špatná auto-nabíječka.

    Prosíme Vás o zaslání do našeho reklamačního servisu VSP data, kde Vám po otestování bude nabíječka vyměněna za nový, otestovaný kus. Doporučujeme zaslat kompletní obchodní balení.
    Adresy na reklamační servis naleznete na konci tohoto e-mailu. Spolu s obchodním balením prosím nezapomeňte popis závady a kopii faktury.
    Reklamace spojené s tímto problémem vyřizujeme přednostně a průměrná délka záručních oprav se pohybuje do 5 dnů od jejich obdržení.

    Adresa pro zaslání:
    VSP DATA a.s.
    Service Park Area
    Průmyslová 1181
    391 02 Sezimovo Ústí II
    Czech republic

    Sběrné místo pro reklamace v Praze:
    VSP DATA a.s.
    Jeremenkova 88
    140 00 Praha 4
    tel. +420 272 103 340
    Po – Pá 8:00 – 17:00

    Ještě jednou se omlouváme za problémy a v případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    S přátelským pozdravem,

    Tým TrueCam

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
    • pepik

      6. dubna 2017 - pepik

      Měl jsem stejny problem a vyreseno.Opravdu musim pochvalit VSP DATA a.s.
      Service Park Area
      Průmyslová 1181
      391 02 Sezimovo Ústí II
      Czech republic
      ale predevsim pristup pana Lhotaka ktery byl více nez vstricny


  • Pavel

    Pavel

    12. března 2017

    Mám úplně stejnou zkušenost u A5s

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.