Poradna TrueCam A5s GPS

Autor: D. Tinka | Vloženo: 19.03.2017 000 13:34 | Témata: Poradna TrueCam A5s GPS

D. Tinka

D. Tinka

Bricknula se mi kamera?

Dobrý den,
dnes jsem aktualizoval firmware na kameře s tím, že jsem dělal vše podle návodu, ale po vypnutí kamery jsem ji zapnul a nic se neděje.. na kameře svítí pouze modrá dioda a ještě červená z napájení jinak se nic neděje..
Nějaké rady?
děkuji

  • 19. března 2017 - Oficiální zástupce značky TrueCam

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz. Dle Vašeho popisu bychom Vám doporučili zaslat kameru k reklamaci.

    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Tým TrueCam

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • D. Tinka

      19. března 2017 - D. Tinka

      Zdravím,
      na reklamaci na oficiální společnosti TrueCam nebo na prodejce?
      Děkuji za informaci
      Pěkný den
      Dalibor


    • TrueCam

      19. března 2017 - Oficiální zástupce značky TrueCam

      Dobrý den,

      děkujeme za Váš dotaz. Kameru můžete reklamovat přes našeho servisního partnera VSP Data. Níže Vám přiložím kontakt na tento servis. Ke kameře prosím přiložte popis závady a také fakturu od této kamery.

      VSP DATA a.s.
      Service Park Area
      Průmyslová 1181
      391 02 Sezimovo Ústí II
      Czech republic

      Sběrné místo pro reklamace v Praze:

      VSP DATA a.s.
      Jeremenkova 88
      140 00 Praha 4
      tel. +420 272 103 340
      Po – Pá 8:00 – 17:00


      Pro více informací ohledně stavu Vaší reklamace či mimozáručních oprav můžete kontaktovat servis přímo na emailové adrese: [email protected] nebo na telefonní lince +420 381 489 800.

      V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.

      S pozdravem a přáním pěkného dne,

      Tým TrueCam


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.