Poradna TrueCam A5s GPS

Autor: Anonym | Vloženo: 21.12.2017 000 11:55 | Témata: Poradna TrueCam A5s GPS

Anonym

Připojení k PC

Dobrý den, mam problém propojení kamery s pc. Připojím USB kabel s kamerou (micro sd v kameře) do pc a na kameře se objeví USB připojeno ale Windows 7 tu kameru nedokáže rozpoznat. Existuje nějaký software který mi pomůže ? Zkoušel jsem nainstalovat všechno z cd který bylo v balení i zkoušel jsem stáhnout z Vašich stránek. Předem děkuji za odpověď

  • 21. prosince 2017 - Oficiální zástupce značky TrueCam

    Dobrý den,

    vzhledem ke zpřísnění zabezpečení operačního systému WIN doporučujeme před samotným připojením kamery deaktivovat firewall,

    Následně by již kamera měla být počítačem korektně detekována.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    TrueCam

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      21. prosince 2017 - Anonymní uživatel

      Bohužel tohle řešení můj problém nevyřešilo.


    • Anonymní uživatel

      22. prosince 2017 - Anonymní uživatel

      Napadá Vás nějaký jiný postup ?


    • TrueCam

      27. prosince 2017 - Oficiální zástupce značky TrueCam

      Dobrý den,

      bohužel, tento problém může být způsoben opravdu zabezpečením daného PC. Prosíme o otestování přípojení kamery k jinému PC, aby byla vada daného PC vyloučena.

      Omlouváme se za komplikace.

      S pozdravem

      TrueCam


    • Anonymní uživatel

      28. prosince 2017 - Anonymní uživatel

      Dobrý den,

      děkuji za odpověď ale bohužel ani v dalších dvou Pc to nefungovalo. Tudíž jsem usoudil že problém je v kameře a tak jsem jí vrátil zpátky do obchodu.


  • Dušan Hodás

    Dušan Hodás

    31. ledna 2018

    Pripájam sa. Mám rovnaký problém s kamerou A4. Do dnes fungovalo pripojenie k PC normalne. Na PC sa nemenil SW ani ine nastavenia a kameru dnes PC (WIN7 64bit) nechce rozpoznat ako USB zariadenie. Kamera ma za sebou 1 rok aj 3 mesiace používania. Pomohla by aktualizácia firmveru A4 ?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • TrueCam

      5. února 2018 - Oficiální zástupce značky TrueCam

      Dobrý den,

      děkujeme za Váš dotaz.

      Jedná se pravděpodobně o aktualizaci zabezpečení systému Windows, které blokuje připojení kamery. Vyzkoušejte prosím dočasně vypnout bránu firewall / antivirus.
      Pokud by ani poté Pc kameru nedetekovalo, bude zapotřebí videa kopírovat pomocí čtečky paměťových karet.

      Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem a přáním hezkého dne,
      tým TrueCam


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.