Poradna TrueCam A5s GPS

Autor: | Vloženo: 25.12.2017 000 20:00 | Témata: Poradna TrueCam A5s GPS

Horší zvuk a blbne nahrávání do smyčky

Ahojte, mám takový problém tuto kameru používam den a nemám sní moc dobrý pocit. První problém je špatná kvalita zvuku když si to poslouchám v počítači tak slyším lupkaní a chrčení, když jsem vyndal GPS modul tak se to zlepšilo...
A druhá věc je nahrávání do smyčky. Mám to nastavené na 3 minuty. Odpoledne jedu a nahrávání funguje v pohodě normálně po třech minutách se nahraje jeden záznam a hned na to navazuje další.. A nyní večer jedu a nahrané 20sekund potom nic a zas půl minuty.. a vidím i přímo na kameře takové točící kolečko jako načítaní...Mám něco špatně nastavené? Nebo je to na reklamaci?
Děkuji

  • 28. prosince 2017 - Oficiální zástupce značky TrueCam

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz Problém se zvukem je bohužel zřejmě vadou daného kusu a bude nutná reklamace.
    Pokud kamera nedodržuje nahrávánín do smyčky za horších světelných podmínek, jedná se s největší pravděpodobností o ponechání aktivované detekce pohybu, která má být za jízdy uplně vypnuta. Doporučujeme provést kontrolu nastavení kamery a případně tuto funkce deaktivovat.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    TrueCam

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Kuba

      28. prosince 2017 - Kuba

      Dobrý den, tak nejspíš problém vyřešen.. používal jsem kameru s kabelem který jsem měl v autě od minulé kamery A4 a nyní jsem dal do druhého auta kabel přímo od a5s a zatím se zdá vše v pořádku :) Tak uvidííme snad to bude dobré :)
      Jen mám ještě jednu otázku když zamču video kde ho v počítačí najdu? U A4 jsem měl složku zvlášt zamknutych videi a tady po připojení mám jen všechno dohromady.. Díky


    • TrueCam

      2. ledna 2018 - Oficiální zástupce značky TrueCam

      Dobrý den,

      uzamčené záznamy nejsou v PC jednoznačně označeny, či uloženy do zvláštní složky. Tato videa jsou označeny "Pouze pro čtení" což lze zjistit ve vlastnostech daného souboru.

      Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem

      TrueCam


    • Kuba

      4. ledna 2018 - Kuba

      Tak není nic vyřešené... vždy po restartu kamery to funguje den dva a poté znova.... bud se točí kolečko a nebo kamera se sekne a nenahravá a nejde ani vypnout... kartu sem formátoval v pc několikrát a stejně furt dokola... Nechápu jak značková kamera může mít tolik chyb. Kdybych si koupil nějakou čínskou za litr tak to neřeším ale toto je fakt hodně zvláštní. V pondělí to dám na reklamaci snad se to konečně opraví.


    • TrueCam

      5. ledna 2018 - Oficiální zástupce značky TrueCam

      Dobrý den,

      pokud naformátování karty pomůže problém vyřešit na jeden až dva dny, jedná se zřejmě o chybu spíše karty.

      Doporučujeme před reklamací otestovat v kameře jinou paměťovou kartu.

      Děkujeme za pochopení

      TrueCam


    • Kuba

      6. ledna 2018 - Kuba

      Už jsem to zanesl na reklamaci uvidíme co mi reknou :) pamětovka funguje v mojí druhé kamere A4 v pohodě tak jsem to neměnil. No uvidíme za 14 dni napišu :) Děkuji za reakce


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.