Poradna TrueCam A5s GPS

Autor: | Vloženo: 09.03.2018 000 14:31 | Témata: Poradna TrueCam A5s GPS

GPS nenačítá rychlost, ani kontrolka se nezobrazuje

Dobrý den. Zakoupil jsem si před třemi dny model TrueCam A5s a mám problémy s GPS, která mi nezobrazuje rychlost ani souřadnice i když jsem si to v nastavení zapnul. I detekci pohybu jsem si vypnul jak mi bylo porazeno. Myslím ale, že problém je v kameře, jelikož gps modul dal zvukovou signalizaci při zapojení a kontrolka, která se má zobrazit na displayi kamery se vůbec nezobrazuje. Dále se mi už dvakrát kamera zasekla že nešla zapnout a svítila modrá kontrolka a přes veškeré mačkání všech tlačítek (až na reset) se nenastartovala. Po nějaké době, asi 10-12minut, se konečně zapnula... Netušíte, kde je problém? Asi budu muset zajet 40km daleko do prodejny to reklamovat což mě netěší, ale nedá se svítit. Ale ještě si počkám na Váš názor a moc Vás o něj prosím. Děkuju a pěkný den. T.

  • 9. března 2018 - Oficiální zástupce značky TrueCam

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš dotaz.

    Jestliže se jedná o novou kameru, tak nezobrazování rychlosti a GPS dat může způsobovat nedostatečně zasunutý GPS modul. Mezera by neměla být větší než 2-3mm. Správně zapojený modul poznáte tak, že se na displeji zobrazí ikonka satelitu.

    Zamrzání je ve většině případech způsobeno špatně pracující paměťovou kartou, která, byť může být nová, nedokáže uložit videa. To následně vede k nestandardnímu chování kamery.
    Vyzkoušejte prosím kartu naformátovat pomalým způsobem v PC, popř. vyzkoušejte chování kamery s jinou. Maximální doporučená velikost je 32Gb třídy class 10 U1.

    S pozdravem,
    tým TrueCam

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Tomáš

      9. března 2018 - Tomáš

      Děkuji Vám za bleskovou odpověď... modul jsem zasunul zcela. Když už se sám ohlásil, tak by mi měla na displayi kamery zobrazit aspoň ikonu, ne? Kartu jsem si pořídil 32GB zn Toshiba class 10.. Upozorňuju že mi nezamrzla při nahrávání ale při zapínání...


    • TrueCam

      9. března 2018 - Oficiální zástupce značky TrueCam

      Dobrý den,
      k ohlášení dojít může, každopádně z důvodu nedostatečného kontaktu nedochází k přenosu dat do kamery. Opravdu se ujistěte, že je modul nadoraz.

      Když se kamera při startu vozidla zapíná, automaticky se zahajuje i nahrávání. Některé paměťové karty způsobí, že se kamera zasekne.

      S pozdravem,
      tým TrueCam


    • Tomáš

      9. března 2018 - Tomáš

      Dobře, zkusím to znovu, ale myslím že tady problém nebude. S tím zaseknutím to je špatné, tak uvidím co to bude dělat. Děkuji Vám, mějte se hezky a pěkný víkend :-)


    • Tomáš

      9. března 2018 - Tomáš

      Tak jste měli pravdu, musel jsem to skoro násilím zastrčit... být to něco jiného, au au... A špatně to vyndavá... Ale děkuju, moje chyba, to jsem tomu dal.. Aspoň že to jde a mám první videjko i s rychlostí :-) Děkujiii


    • Tomáš

      10. dubna 2018 - Tomáš

      měl jsem stejny problem a taky pomohlo :D taky nasilim. super děkuji


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.