Nejnovější recenze ze sekce Kamery do auta
100%
Kontrolní zapojení vpořádku. Mám krátce. Škoda, že nemá wifi.
100%
- má dobrý obraz při záznamu
100%
Dostacujici kvalita autokamery za rozumnou cenu-
100%
- Je to dobrý produkt i cena
20%
Nikde nejste upozorneni pri nakupu, ze zapojit se musi primo do pojistek. Po nekolika hodinovem snazeni musim zajet do servisu, ale mi kameru spustili. Nedostanete zadny navod ani el. schema jak zapojit! Je tak mozne ze si vypojiten airbary nebo jiny el. okruh ve snaze si zapojit kameru.
Reakce značky MIO
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu, která naštěstí neodpovídá reakcím spokojených zákazníků, kteří návod našli.
ad POJISTKY - nemusí se zapojit do pojistek. Běžně se používá přiložená značková nabíječka. Chcete-li vylepšit parkovací režim, je lepší mít Mio MiVue SmartBox, který se zapojuje do elektroniky auta. Toto je ale běžně dostupné info, které říkáme všude.
ad NÁVODY - návodů máme plné sociální sítě, jsou běžně dostupné na internetu při vyhledávání, máme VIDEOTUTORIALY bod po bodu na našem Youtube kanálu Mio Česká republika a Slovensko. Také jsou papírové i PDF návody k dispozici ke každému produktu.
Budete-li mít na začátku i v průběhu používání jakýkoliv dotaz, položte jej prosím zde v Heuréka Poradně, případně se můžete rovnou obrátit na naši zákaznickou péči na FACEBOOK stránkách Mio Česká republika a Slovensko, stačí nám napsat přímo do zprávy a příp. vložit fotky, screeny i videa.
Vzhledem k mylné informaci, kterou jste napsal, bychom se nezlobili, kdybyste své momentálně impulsivní hodnocení upravil ;-)
Děkujeme, tým Mio
100%
Perfektní a naprosto SUPER
80%
- ostrý obraz, dostatečný záběr
- nemám
velmi dobrý doplněk přední kamery Lamax T10
100%
- dobrý poměr cena/kvalita
- novější/vylepšená verze osvědčené A119 V3
- sensor Sony Starvis 2 IMX675
- platíte za funkce, které možná nevyužijete (wifi, ovládání hlasem, parkovací režím, G-sensor, ...)
- menší display než u A119 V3
- o něco hlubší než A119 V3, nemusí se dobře vejít pod zrcátko s GPS modulem
- otravné pípání kamery -- lze vypnout
Řekl bych, že 3000,- dobrý kup. Pokud chcete ušetřit ještě víc, s A119 V3 neuděláte chybu. Já se nakonec rozhodl pro mini 2 kvůli lepšímu sensoru a modernějším USB-C konektorům. Podle porovnání videí na YT se mi mini 2 zdála nepatrně lepší v noci. Základ je ale stejně čisté přední sklo a hlavně kontrolovat, že MikroSD karta ještě žije.
SPZky ve dne není problém přečist i u rychle projíždějících aut proti. V noci zatím nemáte šanci s ničím, pokud nejste v dobře osvětleném městě nebo někoho nedojíždíte na pár metrů.
S 6 let starou MikroSD kartou Samsung PRO 16GB U3 (sekvenční rychlost zápisu 30MB/s) nahrajete cca 1h 15min ve 2k/60fps. Kartu nahradím kartou Samsung Pro Endurance U3 V30 128GB, snad pár let vydrží.
20%
- Magnetický držák, skvělý displej, info o radarech a rychlosti na černé obrazovce, kvalita provedení.
- U první nové kamery nefunkční GPS, ani po dvou dnech. Zakoupil jsem druhou kameru, opět nefunkční GPS - naskočí až po hodině jízdy, potom stále vypadává a měření má velkou setrvačnost. I za stojatého vozidla ukazuje nějakou rychlost. Technik z Navitelu mi řekl, že jsem musel trefit na dva vadné kusy. Nevím jestli dám této kameře třetí šanci, protože kdyby fungovala, tak je skvělá.
50%
- kvalitní 4K natáčení
- intuitivní ovládání
- držák -- otáčení do všech stran
- velký display
- jednoduchý upgrade firmware
- rychle startuje
- při přepnutí do nouzového režimu ničí souborový systém na micro SD kartě
- kameru nezapnete pokud ji nemáte připojenou ke zdroji napětí; nabitou vnitřní baterkou ji nezapnete.
- v porovnéní s produkty ostatních výrobců zbytečně vyhozené peníze
- nemožnost vypnout G-senzor, pouze o něco snížit citlivost
TL;DR: Za mě jen frustrace a vyhozené peníze u kamery, jejíž spolehlivosti nemohu věřit. Kamera vrácena.
Testoval jsem s kvalitními mikro SD kartami, které jsem otestoval na špatné bloky a rychlost: Samsung PRO Endurance U3 V30 128GB, Sandisk Extreme U3 V30 A2 128GB a Samsung Pro U3 32GB.
Před nákupem doporučuji shlédnout "Almost EVERYONE is Wasting Money on Dash Cams" na YT v kanálu LTT. Daná kamera tam není, ale snad si uděláte názor a vyberete. Výše uvedená negativa bych překousl, až na to první.
Kamera i při nejnižším rozlišení FHD 1080p/30p má následující problém. Když ji uvedete do nouzového režimu (brždění, najetí do díry, ...), 90% kapacity MicroSD karty je rázem nepoužitelné a Vám zbývá na videa pouze zbylých 10% . Testováno na třech různých kartách jiné kapacity a výrobce a všechy měly stejný problém. Karty jsem vždy vytahoval při vypnuté kameře a odpojeném napájení. "fsck.exfat -y /dev/<oddil-kamery>" problém vyřešílo. Nejnovější firmware VF57.33.59.BE1CS.15 problém nevyřešíl.
V souladě s minulým trendem počítám s tím, že zde budu pravděpodobně očerňován od MIO. V pohodě. Firmě přeji hodně úspěchů a snad ji moje recenze pomůže problém odstranit pro jiné zákazníky. Firmě bych dopuručil být transparentnější jak na YT, tak na ve specifikacích svých produktů. Pak se k Vám možná vrátím.
Reakce značky MIO
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu, i když neodpovídá zkušenostem ostatních zákazníků,
ad PŘEPÍNÁNÍ REŽIMŮ – kamera neničí souborový systém. Funguje se SuperHD a při změně rozlišení naformátuje kartu pro zvolený typ rozlišení. Pokud kameru používáte jinak, než na co je určena, není to chyba kamery.
ad BATERIE – na to byly napsány články, info je dostupné kdekoliv. Nelze zaměňovat autokameru, účelové bezpečnostní zařízení, s telefonem aj. zařízeními, na jaké jste zvyklý. Tady to má zcela jiný účel. Kamera zapnout bez napájení jde. Tedy pokud jste ji měl nabitou. Ale není pro delší provoz z baterie primárně určena.
ad SROVNÁNÍ aj. poznámky – naopak tato kamera u zákazníků i ve srovnání kvality 4K i ve srovnání funkcí a použitelnosti měla velký úspěch, s tím určitě nelze souhlasit.
Pravděpodobně by se chtělo nejdříve informovat např. s naší zákaznickou péčí, nebo obecně se seznámit s autokamerami.
ad microSD KARTY – tento problém s Full HD nikdo nehlásil a ani při testování nenastal. Spíše to vypadá na chybu karty aj. Testování na kartách, jak ho uvádíte, není relevantní.
Transparentní - máme nejvyšší počet videonávodů v oboru, jsme k dispozici na 5 kanálech zákaznické předprodejní i poprodejní péči.
Děkujeme a přejeme hezký den,
Tým MIO
100%
- Lehká instalace
- Spolehlivost
- Cenově dobře dostupné
- Povinná výbava u lepších vozů
Koupil jsem si do svého nového vozu, protož to vnímám za základ u lepších aut (nikdy nevíte co se muže stát) tak je lepší to mít natočené. Funguje svižně, bez zádrhelu. Kvalita je znát. Určitě doporučuju.
100%
- celkem jednoduchá obsluha
100%
- V kombinaci s přední kamerou super
- Docela snadno se instaluje do auta
Reakce značky Niceboy
Děkujeme za hodnocení a doporučení autokamery Niceboy PILOT S10 Rear Cam. Pěkný den, Niceboy
100%
- Rozměry a pevné uchycení na sklo
- Záznam je v pořádku, SPZ proti jedoucích aut jsou čitelné
- Menu pro nastavení je v češtině
Je to moje první kamera a nemám s čím srovnávat, ale používám jí každý den a vše šlape bez problémů.
Záznam se dá krásně použít.
Reakce značky Niceboy
Děkujeme za hodnocení a doporučení autokamery Niceboy PILOT S10 Radar 4K. Pěkný den, Niceboy
10%
Nefunguje WIFI ani GPS.
Reakce obchodu LAMAX.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Mrzí nás, že máte s kamerou potíže. Abychom Vám mohli pomoci, požádáme Vás o zaslání detailnějšího popisu Vašeho problému s kamerou na e-mailovou adresu [email protected].
S pozdravem a přáním hezkého dne
Tým LAMAX
100%
- výborný záznam
Reakce značky MIO
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu,
budete-li mít na začátku i v průběhu používání jakýkoliv dotaz, položte jej prosím zde v Heuréka Poradně, případně se můžete rovnou obrátit na naši zákaznickou péči na FACEBOOK stránkách Mio Česká republika a Slovensko, stačí nám napsat přímo do zprávy a příp. vložit fotky, screeny i videa.
Děkujeme, tým Mio
90%
- Ovládání a hlavně magnetický držák super, LCD dotyk taky a aplikace funguje na WIFI dobře (samsung Galaxy S20 5G).
- Kameru jsem vrátil, nefunkční GPS, ale až obdržím nový kus, tak kamera vypadá a ovládá se luxusně.
100%
- VÝBORNÁ KVALITA
Reakce značky MIO
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu,
budete-li mít na začátku i v průběhu používání jakýkoliv dotaz, položte jej prosím zde v Heuréka Poradně, případně se můžete rovnou obrátit na naši zákaznickou péči na FACEBOOK stránkách Mio Česká republika a Slovensko, stačí nám napsat přímo do zprávy a příp. vložit fotky, screeny i videa.
Děkujeme, tým Mio
100%
- snadná obsluha, dobrý obraz
Zobrazuji 121 - 140 ze 500 recenzí « Předchozí 1...5 6 [ 7 ] 8 9...25 Další »